
Αυτό σημαίνει αδυναμία του να καλύψει εκκρεμείς ζημίες και αποζημιώσεις από ασφαλιστικές εταιρίες που έκλεισαν.
Επιπλέον η αύξηση του αριθμού των ανασφάλιστων αυτοκινήτων , τις ζημιές των οποίων επίσης καταβάλει το Επικουρικό Κεφάλαιο , αποτελεί μια ακόμα βραδυφλεγή βόμβα τόσο για τα έσοδά του ,όσο και για την κάλυψη αυτού του κινδύνου.
Ωστόσο, πονοκέφαλος αποτελεί για τις ασφαλιστικές και το φαινόμενο αύξησης των απλήρωτων ασφαλίστρων από ασφαλισμένους στο κλάδο αυτοκινήτου, λόγω της οικονομικής ανέχειας .
Σύμφωνα με εκτιμήσεις υψηλόβαθμών στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς ο αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων πρέπει να έχει εκτοξευθεί στο 1.000.000. Επίσης ανησυχητικό είναι και το φαινόμενο να αυξάνεται ο αριθμός των ασφαλισμένων που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν την πληρωμή των ασφαλιστηρίων τους.
Από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιριών, με βάση τα νέα δεδομένα που προκαλεί στην αγορά η οικονομική κρίση, γίνεται προσπάθεια ψαλιδίσματος των ποσών που αποζημιώνουν για τις ζημίες , ενώ στα πλαίσια συμπίεσης του κόστους χρησιμοποιούν δικά τους δίκτυα συνεργείων.
Έμφραγμα στο Επικουρικό Κεφάλαιο με 629,4 εκατ έλλειμμα
Στο μεταξύ στα 629,4 εκατ. Ευρώ ανέρχεται το συνολικό έλλειμμα του Επικουρικού Κεφαλαίου της Ασφάλισης Αυτοκινήτου στη χρήση 2010 σύμφωνα με τον απολογισμό της Διαχειριστικής Επιτροπής ο οποίος εγκρίθηκε στην συνεδρίαση της 13/04/2011.
Το έλλειμμα επηρεάσθηκε σε σημαντικό βαθμό από την ανάκληση των αδειών λειτουργίας έξι ασφαλιστικών εταιριών στις 21/09/2009 για τις οποίες υπάρχει πρόβλεψη για εκκρεμείς ζημιές ποσού ύψους 431,5 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα του Επικουρικού Κεφαλαίου στη χρήση 2010 ανήλθαν στα 96,7 εκατ. ευρώ έναντι 80,5 εκατ. ευρώ στη χρήση 2009. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση των καθαρών ασφαλίστρων του κλάδου αστικής ευθύνης οχημάτων, στην αύξηση των εσόδων από την πώληση στοιχείων του αποθεματικού του ταμείου αρωγής.
http://www.asfalisinet.gr