
Ενώ οι τοπικοί φορείς περιμένουν να ειδοποιηθούν για τη σύσκεψη που θα γίνει μέσα στην εβδομάδα στο υπουργείο Πολιτισμού στην Αθήνα, όλα τα στοιχεία και οι πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα θέλει να τιμήσει την υπογραφή της για τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013, αλλά δεν μπορεί να φανεί συνεπής σε όλα όσα υπέγραψε τον Οκτώβριο του 2007 στην Πεσκάρα της Ιταλίας με τη Διεθνή Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων για την άρτια διεξαγωγή των Αγώνων, λόγω της δεινής οικονομικής θέσης στην οποία βρίσκονται τα δημοσιονομικά ζητήματα της χώρας.
Είναι χαρακτηριστικό πως υπέρ της θέσης όπως οι Αγώνες του 2013 γίνουν στην Ελλάδα φέρεται και ο Πρόεδρος της ΔΕΜΑ Αμάρ Αντάντι, ο οποίος έρχεται στα τέλη της εβδομάδας στην ελληνική πρωτεύουσα προκειμένου να έχει συναντήσεις με κυβερνητικούς αξιωματούχους από τους οποίους θα ακούσει τα εναλλακτικά σενάρια τα οποία προτείνουν για τη στέγαση των αθλητών, των προπονητών και των συνοδών των αθλητικών αποστολών της αθλητικής μεσογειακής οικογένειας που θα έλθει τον Ιούνιο του 2013 στο Βόλο και τη Λάρισα για τη διεξαγωγή των XVII Μεσογειακών Αγώνων.
Όλες οι μέχρι τώρα πληροφορίες που έρχονται από τοπικούς παράγοντες που είχαν τη δυνατότητα το τελευταίο διάστημα να συνομιλήσουν δια ζώσης ή τηλεφωνικά με τους κ.κ. Παπακωνσταντίνου και Γερουλάνο οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η λύση με τα κρουαζιερόπλοια είναι περισσότερο από ποτέ η πλέον πιθανή λύση για τη στέγαση και φιλοξενία των αθλητών και των συνοδών το 2013. Πληροφορίες κάνουν λόγο ότι τα κρουαζιερόπλοια φαντάζουν πλέον ως η πλέον εφικτή λύση, αφού επαρκούν για τη στέγαση όλων των αθλητών και των συνοδών σε αντίθεση με τα ξενοδοχεία, που η δυναμικότητά τους υπολείπεται από τον αριθμό όλων όσων προβλέπονται να δηλωθούν από τις χώρες – μέλη της ΔΕΜΑ για τους Αγώνες. Θυμίζουμε ότι η λύση με τα ξενοδοχεία έχει προταθεί από την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας και είναι ένα από τα σενάρια που εξετάζονται. Για τα κρουαζιερόπλοια έχει υπολογιστεί μάλιστα και το ποσό που θα απαιτηθεί να εκταμιευθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό. Είναι ένα ποσό της τάξεως των 18.000.000 ευρώ, ποσό μικρότερο από τα 150 εκ. ευρώ που απαιτούνται για το Μεσογειακό Χωριό. Για να είναι λειτουργική η λύση με τα κρουαζιερόπλοια, οι εμπλεκόμενοι σημειώνουν, ότι για να είναι απολύτως ασφαλείς οι αποστολές, εξετάζεται εκτός από τα κρουαζιερόπλοια να κατασκευαστούν και τα συμπληρωματικά έργα στην κεντρική προβλήτα, προκειμένου τα κρουαζιερόπλοια να «δέσουν» μπροστά από το επιβατικό λιμάνι, έτσι ώστε να είναι σε άμεση γειτνίαση με το νέο επιβατικό σταθμό (τέρμιναλ), προκειμένου να γίνεται απρόσκοπτα ο ενδελεχής έλεγχος των ταξιδιωτικών εγγράφων των ξένων αθλητών και των συνοδών τους που θα διαμένουν στα κρουαζιερόπλοια. Αυτό το έργο που πρέπει να γίνει στην κεντρική προβλήτα είναι άλλωστε ο λόγος για τον οποίο ακόμη και σήμερα τα κρουαζιερόπλοια «δένουν» στο εμπορικό και όχι στο επιβατικό λιμάνι, με αποτέλεσμα οι τουρίστες να διέρχονται από σκραπ και κοντέινερς προκειμένου να εξέλθουν από το λιμάνι, με αποτέλεσμα οι εντυπώσεις των ταξιδιωτών να μην είναι και οι καλύτερες δυνατές για την πόλη.
http://www.taxydromos.gr/localnews/tabid/58/articleType/ArticleView/articleId/32368/—.aspx