Καταργούν τα ειδικά σχολεία;

    0
    72
    ΚΟΙΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

    http://www.syriza.gr/banner.gif

    Τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την ενίσχυση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης που παρέχουν τα ειδικά σχολεία, τα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, τα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης καθώς και τα Τμήματα Ένταξης κ.λπ., και την εξασφάλιση συγκεκριμένων πόρων για τη διατήρηση της λειτουργικής τους βιωσιμότητα για τη νέα σχολική χρονιά, ζήτησαν, μεταξύ άλλων, με ερώτησή τους προς τους υπουργούς Παιδείας, Εσωτερικών και Πολιτισμού, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη, Τάσος Κουράκης, Μιχάλης Κριτσωτάκης και Ευαγγελία ΑμμανατίδουΠασχαλίδου, επισημαίνοντας ότι «το τελευταίο διάστημα, υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΕΠΘ, επικαλούμενοι χρόνια προβλήματα λειτουργίας των σχολείων, βάλλουν κατά της ύπαρξής τους».
    Αναφερόμενοι σε συγκεκριμένα έγγραφα διευθυντών εκπαίδευσης, που «επικαλούμενοι προσχηματικά τα προβλήματα που έχουν διογκωθεί λόγω των πολιτικών που
    εφαρμόστηκαν διαδοχικά από όλες τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, προτείνουν την κατάργησή τους, μεταθέτοντας μάλιστα τις ευθύνες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», ρωτούν τα συναρμόδια υπουργεία εάν θα υπερασπιστούν το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης ή θα συνεχίσουν την πεπατημένη της παράδοσής της στις επιταγές του ΔΝΤ και τα ιδιωτικά συμφέροντα, ποια μέτρα θα λάβουν για τη δημιουργία των αναγκαίων οργανωτικών και υλικοτεχνικών υποδομών, ώστε τα σχολεία αυτά να μπορούν να επιτελούν το εκπαιδευτικό τους έργο αλλά κι εάν δεσμεύονται για την άμεση και οριστική κάλυψη των πραγματικών κενών των σχολείων αυτών με το κατάλληλο, εξειδικευμένο και μόνιμο προσωπικό.
    Η κατάργησή τους, καταλήγουν οι βουλευτές, «οδηγεί στον αποκλεισμό δεκάδων χιλιάδων μαθητών, κυρίως των φτωχότερων οικογενειών, από την ειδική εκπαίδευση, την καλλιτεχνική, τη μουσική και την αθλητική παιδεία κ.λπ., έχει αποτέλεσμα την παράδοση ενός σημαντικού μέρους του εκπαιδευτικού μας συστήματος στην ιδιωτική πρωτοβουλία, στο κυνήγι των χορηγών και στην εμπορευματοποίηση, και σημαίνει πρακτικά την απεμπόληση της υποχρέωσης της πολιτείας για στήριξη της δημόσιας και δωρεάν παιδείας».