Κλιμάκιο της Περιφέρειας και της ΔΕΚΕ για την ε.ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας

    0
    56

    Η κινητοποίηση των επιχειρηματιών και η ανάδειξη του προβλήματος από την ΕΡΕΥΝΑ άρχισε να αποδίδει αποτελέσματα




    Η κινητοποίηση των επιχειρηματιών της εθνικής οδού Τρικάλων – Καλαμπάκας και η ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν μέσω της ΕΡΕΥΝΑΣ, μετά την τοποθέτηση μεταλλικών προστατευτικών που δεν επιτρέπουν την πρόσβαση στους παράδρομους, φαίνεται πως έχει αρχίσει να αποδίδει αποτελέσματα.
    Του Λάζαρου Μάμαλη
    Οι επιχειρηματίες μέσω των ερτζιανών αυτή τη φορά (ζυγός), ανέδειξαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Καταφέρθηκαν μάλιστα, κατά του νομάρχη Τρικάλων κ. Ηλία Βλαχογιάννη, τον οποίον, πέραν των άλλων, κατηγορούν γιατί δεν τους δέχεται να συζητήσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ο νομάρχης από την πλευρά του, δήλωσε αναρμόδιος, παραπέμποντας τους επιχειρηματίες στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και τη ΔΕΚΕ Λάρισας οι οποίες έχουν την ευθύνη για το εθνικό οδικό δίκτυο.
    Επ’ αυτού υπήρξε χθες εξέλιξη. Ο δήμαρχος Βασιλικής κ. Βάιος Ζιάκας ο οποίος μετείχε στη συγκέντρωση που πραγματοποίησαν προχθές οι επιχειρηματίες στο «Στεφανής» επικοινώνησε τόσο με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, όσο και με την ΔΕΚΕ, προκειμένου να προωθηθούν τα αιτήματα των επιχειρηματιών.
    Αποτέλεσμα αυτής της επικοινωνίας ήταν η έλευση κλιμακίου μηχανικών της Περιφέρειας και της ΔΕΚΕ στα Τρίκαλα για την εξέταση του προβλήματος και την αναζήτηση λύσεων. Σύμφωνα με τον κ. Ζιάκα, το κλιμάκιο θα έρθει στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, την Τρίτη 19 Ιανουαρίου ή την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου.
    Οι μηχανικοί με τους οποίους συνομίλησε ο κ. Ζιάκας έδειξαν πρόθυμοι να συζητήσουν τις λύσεις που προτείνουν οι επιχειρηματίες. Αποδέχθηκαν την πρόταση για την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στον κόμβο προς Μεγάλο Κεφαλόβρυσο και Ράξα, τα οποία θα επιτρέψουν την πρόσβαση των οχημάτων στους παράδρομους.
    Η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών έχει ήδη δημοπρατηθεί. Ωστόσο, στη μελέτη δεν προβλέπεται πρόσβαση στο συγκεκριμένο κόμβο προς τους παράδρομους. Ζήτημα θέτουν οι επιχειρηματίες και ως προς τον μελετητή… Οι μηχανικοί θα επισκεφθούν το συγκεκριμένο σημείο και θα εξετάσουν τις λύσεις για την τροποποίηση της μελέτης προκειμένου να επιτραπεί η πρόσβαση στους παράδρομους.
    Στην περιφερειάρχη
    Επί του θέματος παρενέβη και η μείζονα αντιπολίτευση στο Νομαρχιακό Συμβούλιο. Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Σπαθή, κατόπιν παρέμβασης της Αυτοδιοικητικής Ενότητας, οι επιχειρηματίες θα συναντηθούν στη Λάρισα, με την γενική γραμματέα της Περιφέρειας κ. Πόπη Γερακούδη, παρόντων των νομαρχιακών συμβούλων της μείζονος αντιπολίτευσης.
    Και οι ΕΒΕ
    Στο μεταξύ, η Ομοσπονδία ΕΒΕ Τρικάλων κοινοποίησε υπόμνημα στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, στο οποίο αναφέρονται τα εξής: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών – Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Τρικάλων ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες των συναδέλφων της οδού Καλαμπάκας, συμπαραστέκεται στο πρόβλημά τους και ζητάει να υπάρξει άμεση λύση.
    Τα προβλήματα όπως όλοι μας ξέρουμε που αντιμετωπίζουν αυτή την περίοδο επαγγελματίες είναι τόσα πολλά που δεν πρέπει να φορτώνονται με άλλα ζητήματα που έπρεπε κάποιοι να λύσουν.
    Με το πρόσχημα ότι δεν είναι αρμοδιότητα της Νομαρχίας αλλά της περιφέρειας δεν μπορούμε να μην ζητάμε άμεση λύση στο πρόβλημα των συναδέλφων της περιοχής.
    Ζητάμε να πιέσετε τους αρμοδίους φορείς όποιοι και αν είναι τέλος πάντων αυτοί να δώσουν λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
    Εμείς σαν Ομοσπονδία ΕΒΕ είμαστε δίπλα στους συναδέλφους και διεκδικούμε λύση εδώ και τώρα. Γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Συγκοινωνιών ο δρόμος Τρικάλων – Καλαμπάκας έχει χαρακτηρισθεί ένας από τους 22 πιο επικίνδυνους δρόμους σε όλη την Ελλάδα».
    Υπενθυμίζεται ότι οι επιχειρηματίες της εθνικής οδού Τρικάλων – Καλαμπάκας που συγκεντρώθηκαν προχθές στο «Στεφανής» πρόταξαν ως αίτημα την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών προκειμένου να ανοίξουν οι παράδρομοι για να μπορούν οι ίδιοι, αλλά και οι πελάτες τους, να προσεγγίσουν τις επιχειρήσεις. Παράλληλα, ζήτησαν την αμφιδρόμηση των παράδρομων για να διευκολύνεται η κίνηση των οχημάτων.

    Η ΕΡΕΥΝΑ 15 Ιανουαρίου 2010, αρ. φύλλου 15403,   σελίδα 12