![]() Κατά τις οποίες θα λειτουργούν * Θα συνεχισθεί την περίοδο των εορτών η καμπάνια στήριξης της τοπικής αγοράς |
Αντίθετο στην πρόταση για αύξηση του αριθμού των Κυριακών, κατά τις οποίες θα λειτουργούν οι εμπορικές επιχειρήσεις, είναι το Επιμελητήριο Μαγνησίας, καθώς θεωρεί ότι μια τέτοια απόφαση θα πλήξει καίρια τους μικροκαταστηματάρχες.
|
![]() |
«Η πρόταση που διατυπώθηκε πρόσφατα από τον ΣΕΛΠΕ προς την υπουργό Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας, αν υιοθετηθεί θα επιφέρει ένα καίριο πλήγμα σε χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις, στην πλειοψηφία τους ατομικές, οι οποίες βρίσκονται ήδη σε πολύ δύσκολη θέση από τη συρρίκνωση της κατανάλωσης εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης», δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Γ. Σπηλιόπουλος.
|
![]() |
Σύμφωνα με τον ίδιο είναι απορίας άξιο, πως σ� αυτή τη δύσκολη συγκυρία τίθεται τέτοιο θέμα, καθώς είναι σ� όλος κατανοητό ότι το πρόβλημα της αγοράς δεν εντοπίζεται στον χρόνο λειτουργίας της, αλλά στη μείωση της κατανάλωσης.
|
![]() |
«Στην περιοχή μας οι χιλιάδες μικροκαταστηματάρχες είναι αντιμέτωποι με δεκάδες προβλήματα, καθώς με μεγάλη δυσκολία καταφέρνουν, αν καταφέρνουν, να καλύψουν βασικές υποχρεώσεις. Ένα ακόμη πρόβλημα και μάλιστα με οικονομικό κόστος, όχι μόνο θα τους δυσκολέψει τη ζωή, αλλά θα είναι καταστροφικό για την επιχείρηση τους», λέει ο κ. Σπηλιόπουλος, σημειώνοντας ότι η πλειοψηφία των μικρών εμπορικών επιχειρήσεων δεν θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό των μεγάλων επιχειρήσεων.
|
![]() |
Μάλιστα υπενθυμίζει έρευνα του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου, σύμφωνα με την οποία η απελευθέρωση του ωραρίου των λιανεμπορικών καταστημάτων φαίνεται να επιταχύνει τη μείωση του μεριδίου αγοράς των ΜΜΕ, ελαττώνοντας την κερδοφορία τους (το κόστος αυξάνει περισσότερο από τις πωλήσεις). Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις είναι πιο ικανές να εκμεταλλευτούν το συνεχές ωράριο μια και είναι σε θέση να προσλάβουν εργαζομένους μερικής απασχόλησης και να οργανώσουν εναλλαγές βάρδιας. Τα μικρά καταστήματα δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν έναν επιπλέον εργαζόμενο και ειδικότερα τα μικρά εξειδικευμένα μαγαζιά δεν είναι σε θέση να προσλάβουν φθηνό ανειδίκευτο προσωπικό μερικής απασχόλησης, αφού η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών απαιτεί ένα συγκεκριμένο βαθμό εμπειρίας.
|
![]() |
Για το θέμα το Επιμελητήριο Μαγνησίας, πρόκειται να αποστείλει σχετική επιστολή στην υπουργό Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας κ. Λούκα Κατσέλη, με την οποία θα εκθέτει τις απόψεις των φορέων του εμπορικού κόσμου της περιοχής και θα ζητεί να απορριφθεί το αίτημα για διεύρυνση των ημερών λειτουργίας των καταστημάτων.
|
![]() |
Υπενθυμίζεται ότι στην πρόταση του ΣΕΛΠΕ έχουν αντιδράσει ήδη οι συνδικαλιστικές οργανώσεων των επαγγελματοβιοτεχνών (ΓΣΕΒΕΕ), των εργαζομένων (ΓΣΕΕ και Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος), αλλά και μεγάλοι εμπορικοί σύλλογοι της χώρας. Όλοι επισημαίνουν ότι ”κάθε συζήτηση για επιπλέον ώρες και Κυριακές υποκρύπτει σχεδιασμούς για μεγαλύτερη συρρίκνωση του Ανταγωνιστικού Δικτύου των Μικρών επιχειρήσεων και αναδιανομής της οικονομικής πίτας υπέρ των μεγάλων αλυσίδων και υπερκαταστημάτων, που τελικά θα οδηγήσει και στην πλήρη χειραγώγηση των τιμών στην Ελλάδα».
|
![]() |
Καμπάνια για την τοπική αγορά
|
![]() |
Θα συνεχισθεί, εν όψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η καμπάνια στήριξης των τοπικών επιχειρήσεων, που υλοποιεί το Επιμελητήριο Μαγνησίας. Πρόκειται για μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης όλων των πολιτών της Μαγνησίας, με στόχο αυτοί να στηρίξουν τις επιχειρήσεις, τα καταστήματα και τα προϊόντα του Νομού μας, ανακυκλώνοντας τα χρήματα τους στην τοπική αγορά. Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι «Σκέφτομαι λογικά, στηρίζω τοπικά».
|
![]() |
«Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε με την οικονομική κρίση να έχει πλήξει πανίσχυρες οικονομίες, αλλά και επιχειρήσεις κολοσσούς σ όλο τον κόσμο, εμείς θεωρήσαμε σκόπιμο να δώσουμε ιδιαίτερα έμφαση στην προσπάθεια που κάνουμε εδώ και αρκετά χρόνια, προκειμένου να αναδείξουμε τη σημασία στήριξης της ντόπιας αγοράς», λέει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Γ. Σπηλιόπουλος.
|
![]() |
Οι δράσεις που υλοποιούνται διαφέρουν ως προς το μέσο που χρησιμοποιείται προκειμένου να περάσει στο ευρύ κοινό το μήνυμα της καμπάνιας του Επιμελητηρίου Μαγνησίας. «Πιστεύουμε ότι είναι μια καλοσχεδιασμένη και επιτυχής καμπάνια. Αυτό τουλάχιστον μας λένε επιχειρηματίες και έμποροι, που επικροτούν αυτή την πρωτοβουλία μας», λέει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γ. Σπηλιόπουλος, ο οποίος θεωρεί ότι σήμερα είναι περισσότερο από κάθε άλλη φορά αναγκαίο να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο, καταδεικνύοντας πόσο καθοριστικό για την ανάπτυξη του τόπου μας, αλλά και για την οικονομία της περιοχής μας, να στηρίζουμε τις ντόπιες επιχειρήσεις.
|
![]() |
«Πρέπει να γίνει απ όλους αντιληπτό ότι κάνοντας τις αγορές μας από μια τοπική επιχείρηση, τα χρήματα που πληρώνομαι ανακυκλώνονται στην περιοχή μας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για νέες επενδύσεις, που με τη σειρά τους θα φέρουν θέσεις εργασίας. ’ρα το κέρδος που προκύπτει δεν είναι μόνο για την επιχειρηματία. Είναι για τον τόπο μας, είναι για εμάς τους ίδιους ή για τα παιδιά μας ή για τους φίλους που θα βρουν δουλειά», επισημαίνει ο κ. Σπηλιόπουλος.
neotypos.gr
|