Εξετάζεται η μείωση της τιμής του εισιτηρίου εφόσον η γραμμή χαρακτηριστεί ταχεία.
Στα συρτάρια του νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, παραμένει η υπογραφή της απόφασης του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Σ. Καλογιάννη, για την επαναδρομολόγηση του ιντερσίτυ στη Δυτική Θεσσαλία.
Ο κ. Καλογιάννης έχει υπογράψει την σχετική απόφαση για την επαναλειτουργία του δρομολογίου 47/48 από τις 7 Οκτωβρίου, όμως μέχρι τώρα δεν έχει ικανοποιηθεί το αίτημα των Δυτικοθεσσαλών φορέων, λόγω της αλλαγής ηγεσίας στο αρμόδιο υπουργείο.
Ωστόσο ο πρόεδρος του Συλλόγου «Φίλοι Σιδηροδρόμου Τρικάλων» έχει ενημερώσει τον αρμόδιο υφυπουργό, Ν. Σηφουνάκη με υπόμνημα που απέστειλε στα μέσα του περασμένου μήνα ο οποίος, απαντώντας στον κ. Κρανιά, χαρακτήρισε δίκαιο το αίτημα και ότι θα γίνουν προσπάθειες για την ικανοποίησή του.
Η όποια λύση όμως προκριθεί, θα προκύψει μετά από διαβούλευση η οποία θα ξεκινήσει άμεσα με τους φορείς των δύο νομών.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες από κύκλους του ΟΣΕ, εκτός από την επαναλειτουργία της γραμμής Καλαμπάκα- Τρίκαλα – Παλαιοφάρσαλα – Αθήνα, θα εξεταστεί και το θέμα της μείωσης της τιμής του εισιτηρίου. Όπως τονίζουν, εφόσον η συγκεκριμένη γραμμή αλλάξει ονομασία και από ιντερσίτυ χαρακτηριστεί ταχεία, τότε το επιβατικό κοινό θα πληρώνει 38 ευρώ από Καλαμπάκα προς Αθήνα και το αντίστροφο, από 49 ευρώ που πληρώνει από τον περασμένο Αύγουστο.
Πάντως, οι Τρικαλινοί «Φίλοι Σιδηροδρόμου» είναι αποφασισμένοι με κάθε τρόπο να λειτουργήσει και πάλι το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Γι’ αυτό και έχουν προγραμματίσει συναντήσεις με τους τρεις Τρικαλινούς βουλευτές. Η αρχή έγινε σήμερα οπότε συναντήθηκαν με τη βουλευτή, Σούλα Μερεντίτη, ενώ στις αρχές της εβδομάδας θα συναντηθούν με τους βουλευτές Χρ. Xάιδο και Χρ. Μαγκούφη, για να ζητήσουν την παρέμβασή τους.
e-enimerosi.gr