Επίσκεψη στο Δημαρχείο πραγματοποίησε η ομάδα
μαθητών συνοδευόμενη από καθηγητές και τη διευθύντρια του Γυμνασίου Καναλίων,
κ. Μ. Μπούρα που υλοποίησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναφορικά με τη λίμνη Κάρλα
και την αξία της.
μαθητών συνοδευόμενη από καθηγητές και τη διευθύντρια του Γυμνασίου Καναλίων,
κ. Μ. Μπούρα που υλοποίησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναφορικά με τη λίμνη Κάρλα
και την αξία της.
Η Δήμαρχος κ. Ελένη Λαΐτσου υποδέχτηκε τους
μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που της παρουσίασαν την ενδιαφέρουσα εργασία
τους, ενώ αναπτύχθηκε ουσιαστικός διάλογος, αφενός για τη συνεργασία του Δήμου
με το σχολείο, αφετέρου για την υλοποίηση δράσεων σχετικά με την ανάδειξη της
λίμνης Κάρλας.
μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που της παρουσίασαν την ενδιαφέρουσα εργασία
τους, ενώ αναπτύχθηκε ουσιαστικός διάλογος, αφενός για τη συνεργασία του Δήμου
με το σχολείο, αφετέρου για την υλοποίηση δράσεων σχετικά με την ανάδειξη της
λίμνης Κάρλας.
Η Δήμαρχος συνεχάρη το Γυμνάσιο Καναλίων και
ειδικότερα τους καθηγητές και τους μαθητές που με την παρότρυνση της διεύθυνσης
του σχολείου υλοποίησαν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα για την Κάρλα αναπτύσσοντας
πλούσιες δραστηριότητες σε συνεργασία με άλλα οκτώ σχολεία χωρών της Ευρωπαϊκής
Ένωσης , ενώ μυήθηκαν στον φυσικό, πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο που κρύβει η
λίμνη.
ειδικότερα τους καθηγητές και τους μαθητές που με την παρότρυνση της διεύθυνσης
του σχολείου υλοποίησαν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα για την Κάρλα αναπτύσσοντας
πλούσιες δραστηριότητες σε συνεργασία με άλλα οκτώ σχολεία χωρών της Ευρωπαϊκής
Ένωσης , ενώ μυήθηκαν στον φυσικό, πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο που κρύβει η
λίμνη.
«Μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα οι
μαθητές πρόσθεσαν και εμπλούτισαν την γνώση μας για τον σπουδαίο αυτό φυσικό
πόρο, ανέδειξαν νέες παραστάσεις και εικόνες, έφεραν πιο κοντά το σχολείο και
την εκπαίδευση στα φυσικά αξιοθέατα του τόπου μας.
μαθητές πρόσθεσαν και εμπλούτισαν την γνώση μας για τον σπουδαίο αυτό φυσικό
πόρο, ανέδειξαν νέες παραστάσεις και εικόνες, έφεραν πιο κοντά το σχολείο και
την εκπαίδευση στα φυσικά αξιοθέατα του τόπου μας.
Παράλληλα και οι ίδιοι γνώρισαν ακόμη καλύτερα
την ιστορία του τόπου τους, ενίσχυσαν τα στοιχεία της συνεργατικότητας και της
ομαδικότητας, ερεύνησαν από διάφορες πηγές και έμαθαν περισσότερα»