Βόλος,1970. Δημοσιεύεις διηγήματων, ποιήματων
και μεταφράσεων διηγημάτων από τα ισπανικά σε διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά και
εφημερίδες του Βόλου, στο ΠΟΙΕΙΝ και στη ΘΡΑΚΑ. Το 2004 διάκριση στον
πανελλήνιο διαγωνισμό διηγήματος ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ (εκδ.ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ) και το 2010,
στο θέατρο της Παλιάς Ηλεκτρικής του
Βόλου παρουσίαση του θεατρικού μου έργου ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ, καρπός της συνεργασίας μου
με την ομάδα Χορού και Θεάτρου ΑΝΤΙ-ΘΕΣΙΣ. Σπουδαστής του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και
Πολιτισμού του ΕΑΠ.
και μεταφράσεων διηγημάτων από τα ισπανικά σε διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά και
εφημερίδες του Βόλου, στο ΠΟΙΕΙΝ και στη ΘΡΑΚΑ. Το 2004 διάκριση στον
πανελλήνιο διαγωνισμό διηγήματος ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ (εκδ.ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ) και το 2010,
στο θέατρο της Παλιάς Ηλεκτρικής του
Βόλου παρουσίαση του θεατρικού μου έργου ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ, καρπός της συνεργασίας μου
με την ομάδα Χορού και Θεάτρου ΑΝΤΙ-ΘΕΣΙΣ. Σπουδαστής του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και
Πολιτισμού του ΕΑΠ.
ΕΚΠΩΤΙΚά
ΚΟΥΠόΝΙΑ
Ο πόλεμος ήτανε
ανέκαθεν εδώ:
ανέκαθεν εδώ:
στο θαμπό μάτι του
Κύκλωπα,
Κύκλωπα,
στο σπασμένο νυχάκι
του μικρού σου δαχτύλου,
του μικρού σου δαχτύλου,
στη λάμψη του
κεραυνού που ζωντάνεψε προσώρας
κεραυνού που ζωντάνεψε προσώρας
τοπία που δεν θα
ήθελες να ξέρεις πως υπάρχουν,
ήθελες να ξέρεις πως υπάρχουν,
στον κλαυσίγελο του
κλόουν,
κλόουν,
στα σπασμένα μυαλά
των συνετών,
των συνετών,
στο δίχως ίχνη
μαχαίρι που ψάχνει το άδειο σου θηκάρι.
μαχαίρι που ψάχνει το άδειο σου θηκάρι.
Ενίοτε του αρέσει
και η ποίηση
και η ποίηση
(γιατί τη
συγχέει με τον στόμφο).
συγχέει με τον στόμφο).
Τότε είναι που οι
ποιητές σιωπούν
ποιητές σιωπούν
και κάποιοι
-οι πιο αδύναμοι
συνήθως-
συνήθως-
γοητεύονται από
τους καπνούς
τους καπνούς
(γιατί τους
συγχέουν με τον στόμφο).
συγχέουν με τον στόμφο).
Γελάς με μια
αφέλεια που φωτίζει
αφέλεια που φωτίζει
το όχι και τόσο
αθώο πια πρόσωπο σου,
αθώο πια πρόσωπο σου,
καθώς το κτήνος,
με ύφος ταμία που
εργάζεται νυχθημερόν,
εργάζεται νυχθημερόν,
μετράει μνήματα,
σταυρούς ανώνυμους,
τάφους ομαδικούς
και αυτό που καίει
στα μάτια σου
στα μάτια σου
και το νομίζεις
αισιοδοξία
αισιοδοξία
ζητά τη χαριστική
βολή:
βολή:
Μια λέξη που ν’
αρχίζει,
αρχίζει,
όπως τελειώνει ένα
ρήμα που δεν ήτανε
ρήμα που δεν ήτανε
πάντα το ίδιο
αλλά πάντα χαλούσε
τη σοδειά, νόθευε το κρασί
τη σοδειά, νόθευε το κρασί
και μένει μετέωρη
στο χρόνο
στο χρόνο
δίχως καμιά
κατάληξη.
κατάληξη.
Μια κραυγή,
αυτή του
αξεπέραστου θανάτου,
αξεπέραστου θανάτου,
κατανοητή μονάχα
στο θύτη και στο
θύμα
θύμα
όταν μέσα στις
ενοχές τους και τις τύψεις
ενοχές τους και τις τύψεις
γίνονται ο ένας το είδωλο
του άλλου.
του άλλου.
ΙΝώ
Η Σαντορίνη στο
φιλί σου
φιλί σου
δάκρυσε για λίγο
κι
απομακρύνθηκε για πάντα
απομακρύνθηκε για πάντα
αφήνοντας πίσω
της ραγισμένους
της ραγισμένους
τους τοίχους ενός
σπιτιού
σπιτιού
που φτιάχτηκε για
να μείνει ημιτελές
να μείνει ημιτελές
μέσα στους αιώνες .
Τώρα τ’ όνομα σου
περνά σφυρίζοντας,
δήθεν αδιάφορα,
δήθεν αδιάφορα,
μέσα από
ανυποψίαστα απογεύματα
ανυποψίαστα απογεύματα
φυτεύοντας παντού
φωτιές.
φωτιές.
Έτσι συστήνεσαι
στον κόσμο πλέον
στον κόσμο πλέον
κι εκεί που δεν σου
‘δινε κανένας σημασία
‘δινε κανένας σημασία
όλοι στέκονται
μπροστά στις στάχτες
μπροστά στις στάχτες
και μαγεμένοι
καθρεφτίζονται,
καθρεφτίζονται,
έτοιμοι να
ορκιστούν
ορκιστούν
πως δεν γεννήθηκαν ακόμη.
Κι αν έγινε,
πως, δεν τους αγάπησε κανείς
ούτε καν από συμφέρον.
ΑΝΑΤΡΟΠή
θεός χειμώνας
στις αντιρρήσεις
μαζεύει
μαζεύει
παλιά αποτσίγαρα
και
οπλίζει στρατούς
τάγματα αγγέλων
και
μία ζητιάνα
συνέχεια δίπλα του
που ξέρει καλά
πως «το γκολάκι
θα έρθει
θα έρθει
στο ενενήντα και
κάτι»,
κάτι»,
τα χέρια της τρίβει
και προσφέρει φωτιά
http://thraka-magazine.blogspot.gr/2014/03/1970.html http://thraka-magazine.blogspot.gr/2014/03/1970.html